تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

جهش چشمگیر صادرات نفت ایران

خرداد ۲۷, ۱۴۰۲

 

💢به گزارش بلومبرگ، تعدادی از تحلیلگران از جمله کپلر، اس‌وی‌بی،فکت گلوبال انرژی و آژانس بین‌المللی انرژی از رشد صادرات نفت خام ایران در ماه گذشته و رسیدن به بالاترین سطح از زمان اعمال مجدد تحریم‌های ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ خبر داده اند.

▪️به گفته کپلر، با وجود اینکه تحریم‌های آمریکا همچنان پابرجاست، محموله‌های صادراتی نفت خام ایران از پاییز گذشته دو برابر شده و در ماه مه (اردیبهشت) به ۱.۶ میلیون بشکه در روز رسیده است. این در حالی است که این موسسه میزان فروش نفت ایران در ماه مشابه سال قبل را کمتر از ۴۰۰ هزار بشکه در روز برآورد کرده است. بنابراین آمار کپلر حاکی از ۴ برابر شدن میزان فروش نفت کشور ظرف یک سال اخیر دارد.

▪️طبق برآورد آژانس بین‌المللی انرژی مستقر در پاریس، تولید به ۲.۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که بالاترین میزان از اواخر سال ۲۰۱۸ است. اما مشاوران SVB ،پترولجستیک و فکت گلوبال انرژی معتقدند که تولید حتی بالاتر از این مقدار است.

▪️بلومبرگ می‌گوید رشد فروش نفت ایران نشان می‌دهد کشور در حال تثبیت موقعیت ژئوپلیتیکی خود است.Feghtesad

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم