تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

آژانس بین‌المللی انرژی: نرخ رشد تقاضای جهانی نفت در سال آینده کُند خواهد شد

آژانس بین‌المللی انرژی: نرخ رشد تقاضای جهانی نفت در سال آینده کُند خواهد شد

آژانس بین‌المللی انرژی: نرخ رشد تقاضای جهانی نفت در سال آینده کُند خواهد شد

🔸ژاپن تغییر سیاست خود نسبت به نیروی هسته‌ای برای مقابله با بحران انرژی را تایید کرد. اذهان عمومی از زمان زلزله و سونامی که باعث فاجعه نیروگاه هسته‌ای دایچی فوکوشیما شد، با نیروی هسته‌ای مخالف بوده اما با افزایش هزینه‌های انرژی، طولانی شدن جنگ در اوکراین و کمبود مکرر برق در تابستان و زمستان، نظرات تغییر کرده است. کشور زلزله‌خیز ژاپن پیش از این اعلام کرده بود برنامه‌ای برای ساخت راکتورهای جدید ندارد اما اکنون وزارت صنعت ژاپن اعلام کرد به دنبال جایگزین کردن تاسیسات فرسوده و تمدید عمر سایر نیروگاه‌های هسته‌ای است.

🔸به گزارش، آژانس بین‌المللی انرژی: نرخ رشد تقاضای جهانی نفت در سال آینده کُند خواهد شد، اما با توجه به رهایی چین از شرایط رکود اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا همچنان در سطح مطلوب ۱.۷ درصد باقی می‌ماند. برآوردهای این نهاد بین‌المللی حکایت از آن دارد که چین امسال همچنان روی نوار کاهش تقاضای روزانه ۴۰۰ هزار بشکه‌ای و رسیدن به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز گام برمی‌دارد، این در حالی است که انتظار می‌رود این مقدار رشد در سال ۲۰۲۳ میلادی حدود یک میلیون بشکه در روز باشد.

🔸به گزارش خبرگزاری رویترز، به‌دنبال چشم‌انداز بهبود تقاضا در پی کاهش محدودیت‌های کرونایی چین و تصمیم آمریکا برای بازخرید نفت به‌منظور پر کردن ذخیره‌سازی‌های دولتی، قیمت نفت، با وجود ترس از رکود جهانی افزایش یافت. قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال در ساعت ۴ و ۵۸ دقیقه با ۷۴ سنت یا ۰.۹ درصد افزایش به ۷۹ دلار و ۷۸ سنت برای هر بشکه رسید. نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی با ۷۴ سنت یا یک درصد افزایش ۷۵ دلار و ۳ سنت به ازای هر بشکه معامله شد. به‌دنبال اظهارات بانک‌های مرکزی ایالات متحده و اروپا درباره افزایش نرخ بهره که نگرانی‌ها از رکود احتمالی را برانگیخت، هر دو شاخص در معاملات روز جمعه بیش از ۲ دلار برای هر بشکه کاهش یافتند.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم