تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

ادامه روند کاهشی قیمت اوره

🔸قیمت ها به طور کلی در این هفته دوباره کاهش یافت، زیرا تولیدکنندگان همچنان درگیر تولید بودند و واردکنندگان با قیمت کم خرید میکردند.

🔸مصر شاهد نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ تن تجارت اوره گرانول بود، زیرا پس از پیشنهاد تولیدکنندگان به فوب ۵۳۰ دلاری در تن، معامله گران وارد تجارت شدند تا موقعیت های فروش کوتاه اروپایی را پوشش دهند و محموله های ژانویه تا ۵۶۵ دلار در هر تن فوب معامله شدند.
اما در بیشتر مناطق فروش دیگر – به ویژه روسیه، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه – قیمت ها حدود ۲۰ دلار در هر تن کاهش یافت.
بازارهای وارداتی نیز به طور کلی شاهد قیمت های پایین تری بودند. برزیل تا ۴۹۵ دلار در هر تن Cfr، ایالات متحده به ۴۹۱ دلار در هر تن Cfr معامله شد
نتیجه خالص تضعیف مداوم نیتروژن است زیرا خریداران به کاهش قیمت اوره در کاهش قیمت سولفات آمونیوم و نیترات آمونیوم اشاره می کنند که در این هفته نیز کاهش یافت.

🔸درایور بازار
در حالی که تولید اروپایی همچنان فعال است، در نتیجه افزایش ظرفیت تولید در اوایل سال، بازار با اوره بیش از حد عرضه می شود.
هزینه های نقدی تولید آمونیاک در اروپا به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت فروش اوره، نیترات و آمسول کشاورزی است که تولیدکنندگان را برای ادامه تولید تحت فشار قرار می دهد.

🔸چشم انداز ۳۰-۶۰ روزه
تولیدکنندگان همچنان در برخی مناطق، خروج محموله های دسامبر را تضمین می کنند و در همه مناطق تولیدکنندگان به دنبال خریداران ژانویه هستند. احتمالاً با پوشش پراکنده معامله گران پوزیشن های فروش، تداوم استحکام ادامه خواهد یافت، اما به طور کلی این روند ضعیف است.

منبع: کارگزاری بانک مسکن

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم