تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

بازار PVC – خریدهای مدوام هندی ها و رشد ۴۰ دلاری قیمت های آسیا

بازار PVC – خریدهای مدوام هندی ها و رشد ۴۰ دلاری قیمت های آسیا/ قیمت ها در چین بدون تغییر ماند

🔸احساسات ثابت در بازار پلی وینیل کلرید آسیا ادامه یافت و قیمت نقدی به ۴۰ دلار در هر تن در هفته ارزیابی شد، که با توجه به تمایل خرید مداوم به ویژه از هند تقویت شد.

🔸منابع گفتند مبدل‌ها در هند شروع به بازسازی موجودی‌ها کرده‌اند، زیرا اکثر آنها معتقدند که بازار قبلاً به کف رسیده است و اکنون محکم‌تر خواهد بود. با این حال، در بازار داخلی، قیمت ها به ۸۷-۸۸ روپیه / کیلوگرم ex-Mundra از ۹۰-۸۸ روپیه / کیلوگرم یک هفته پیش کاهش یافت. یک منبع گفت محموله های زیادی در چند هفته گذشته رزرو شده اند.’

🔸برای درخواستهای ژانویه، منابع بازار گفتند که تامین کنندگان مقادیر خود را با بازگشت تقاضای لحظه ای در آسیا به سرعت فروخته اند. پیشنهادات جدید برای ژانویه در ۷ دسامبر با افزایش قیمت ۹۰ دلار در هر تن نسبت به ماه قبل به ۸۱۵ دلار در هر تن سی اف آر چین، ۸۴۰ دلار در هر تن سی اف آر هند و ۷۷۰ دلار در هر تن فوب تایوان اعلام شد.

🔸منابع بازار گفتند که پیشنهادات فوریه احتمالاً در بحبوحه تقویت احساسات افزایش می یابد، اما هنوز برای پیش بینی میزان افزایش قیمت زود است.

🔸از سوی دیگر، قیمت پی وی سی CFR چین ثابت بود زیرا بازیگران بازار در چین به صادرات در میان بازار صعودی در هند علاقه مند بودند. FOB چین PVC در هفته ۱۰ دلار در هر تن افزایش یافت و به ۷۹۰ دلار در هر تن برای PVC مبتنی بر اتیلن و ۷۸۰ دلار در هر تن برای PVC مبتنی بر کاربید رسید که بالاتر از قیمت فعلی محلی چین ۷۷۰ تا ۷۸۰ دلار در هر تن در برابر واردات است.

🔸بر اساس داده های S&P Global، در بحبوحه بازار صعودی هند، اختلاف قیمت بین هند و چین در ۱۴ دسامبر در مقایسه با ۲۵ دلار در هر تن در هفته گذشته به ۶۵ دلار در هر تن افزایش یافته است. اسپرد قیمت بالاترین میزان در دو ماه اخیر است.

منبع: کارگزاری بانک مسکن

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم