خودرو بالاخره گزارش ۶ ماهه تلفیقی را روانه کدال کرد تا با زیان بیشتر آماده بازگشایی شود:
اطلاعات و صورتهای_مالی_میاندورهای تلفیقی دوره_۶_ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ (حسابرسی شده) شرکت ایراخودرو:
شرکت ایران خودرو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۷۶۹ ریال زیان شناسایی کرده است، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۴۴۴ ریال زیان شناسایی کرده بود. «خودرو» با سرمایه ثبت شده ۳۰۱,۶۵۶,۰۶۸ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۲۳۱,۹۹۶,۵۶۶ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۱۵۳,۸۳۳,۵۵۷ میلیون ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش زیان داشته است.
از طرفی خبر موثر دیگر در مورد شرکت کروز است که به شرح زیر می باشد.
صدور رای قطعی شماره ۱۵۶/۰۲ هیات تجدیدنظر شورای رقابت به نفع کروز خواهد بود و حضور کروز و شرکتهای وابسته به کروز در هر تعداد از صندلی های هیات مدیره ایران خودرو قانونی است و کروز میتواند سید هیات مدیره خودرو را در دست گیرد.
خلاصه رای: دلیلی بر فعلیت اخلال کروز در رقابت احراز نمی گردد لذا تجدیدنظرخواهی شرکت کروز را درخور پذیرش دانسته و مستندا به بند «ج» شق «الف» ماده ۶۴ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ضمن نقض تصمیم شماره ۵۵۳ شورای رقابت، اعلام می دارد ممنوعیتی برای حضور کروز یا شرکتهای وابسته کروز در صندلی های هیات مدیره ایران خودرو وجود ندارد.تصمیم هیات تجدید نظر قطعی است.
نهایتا بازگشایی خودرو برای بازار مهم است و نمودار سهم نیز نشان از کف بودن قیمت سهم دارد. یک مثلث در الگوی ترکیبی موج Dاز دیامتریک حاضر در حال اتمام است و با رعایت همین محدوده ۲۵۹ تومان الی ۲۵۰ تومان باید منتظر برگشت خوبی از این سهم بود.
هدف ها ۲۹۰ و سپس ۳۵۸ و ۴۱۰_۴۳۵ مهم می باشد . موج بعدی میان مدت صعودی و تارگت های خوبی دارد.