تحلیل تکنیکال خودرو

بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

تحلیل تکنیکال خودرو

شاخص خودرو در نمایی بلند مدت در تصویر قابل مشاهده است. در طول سالهای اخیر شاخص گروه خودرو در کانالی صعودی با شیب ملایم (سطوح موازی سرمه ای پهن)حرکت کرده است اما از دیماه ۹۴ رشد سریع و شدیدی را آغاز کرده که موجب شکست سقف کانال صعودی فوق شده است. در حال حاضر این شاخص پس از رشدی گسترده در سال گذشته و فرو رفتن در لاک اصلاحی طی یک سال اخیر، اکنون مجددا به سقف کانالی که پیشتر آنرا شکسته بود بازگشته و این خط در حال حاضر نقش حمایت مهم این شاخص را بر عهده گرفته است. از سوی دیگر ، کانال کم شیب نزولی (سطوح موازی سرمه ای نازک)و میان مدت سهم اکنون در همین منطقه حمایتی ، سومین برخورد خود را تجربه کرده و عملا به تقویت سطح حمایت فوق کمک کرده و این سطح(۱۶۶۰۰) را به حمایتی کلیدی بدل کرده است. با بررسی دقیق تر متوجه میشویم که سطح ۵۰% بازگشت فیبوناچی( ناشی از موج ۴۷۰۰ تا ۲۷۷۱۴) که حمایت نیرومندی محسوب میشود، باز هم منطقه فوق را هدف قرار داده و این حمایت را به سدی مستحکم در مقابل افت بیشتر شاخص بدل کرده است. البته شکست این حمایت، امیدواری به صعود گروه خودرو را حداقل در میان مدت از بین خواهد برد.
از سوی دیگر روند نزولی یکساله اخیر(خط قرمز) ، سد راه رشد شاخص خودرو شده است و هرچند حمله اولیه و نفوذ به آن اتفاق افتاده است اما هنوز شاخص موفق به شکست روند فوق نشده است. اما در صورت شکست روند فوق در محدوده ۱۸۵۷۰ ، شاخص خودرو قادر خواهد بود که در مرحله اول به سقف کانال نزولی در ۲۰۷۵۰ دست یابد و در صورت عبور از آن ، سقف قبلی شاخص خودرو در دسترس خواهد بود. در این مسیر توجه به وضعیت rsi به عنوان یک آسیلیتور پیشرو مهم است. فعلا این آسیلیاور سیگنال پیشرو برای صعود را صادر نکرده است و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این اتفاق رخ میدهد یا خیر…

۱

گروه تحلیلی بتا سهم…

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم