بازگشایی بازار …؟!

بازگشایی بازار ...؟!

نوید خاندوزی
فروردین ۷, ۱۴۰۵
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

بازگشایی بازار …؟!

یک اصل را قبل ازبیان کل موضوع معتقدیم و آن هم این است که جنگ بازی حاکمیت و نظام است و مردم در آن نقشی ندارند از همین رو نباید هزینه های آن به مردم تحمیل شود یا به عباغرت دیگر نباید هزینه مازادی بیش از درگیری های روانی و مادی را به مردم تحمیل کرد …

و اما بازار … شک نکنید هیچ کسی تاکید میکنیم هیچ کسی از بازگشایی بازار سود نمیبرد و کسی موافق تعطیلی آن نیست ولی به چند موضوع باید توجه کرد . بازار قرار است در این روزها در چه شرایطی بازشود ؟! در شرایطی که هرشب زیرسنگین ترین بمباران ها قراردارد ؟! روزها موج حملات را داریم و صدای انفجار قطع نمیشود ؟! و از همه بدتر زیر سنگین ترین سایه تهدید ادامه جنگ و حمله به زیرساخت ها قرارداریم  . تکلیف پایان  جنگ مشخص نیست و شرایط مبهم است

به نظر شما بازگشایی بازار چه تبعاتی را خواهد داشت ؟! همین حالا روشن و واضح بیان میکنیم فشار فروش زیراین موج خبرها بازار را رها نمیکند این  طبیعی است ولی به شکلی روشن و اشکار بازار زیر تهدید زدن  زیرساخت است و نیروگاه و پالایشگاه و میدان گازی زیر خطر این حملات هستند  بازار از ترس مرگ تب کرده و فروشنده باشد  .

محدود کردن دامنه نوسان و بازگشایی با دامنه نوسان محدود هم فشار فروش را بیشتر خواهد کرد و هم صفوف فروش طولانی و نقد شوندگی محدود را رقم میزند که عملا فرفی با  تعطیلی ندارد و فقط در ظاهر تابلو بازار را داریم که بازولی سرخ رنگ خواهد بود

پیشنهاد ما به عزیزان که میدانیم این روزها دغدغه این شرایط را دارند این است که این موارد را در دستور کار بگذارند

بازار در این هفته که تاحدودی جز تعطیلات هم است متوقف بماند برای هفته بعد هم به نظر تا وقتی تکلیف جنگ راحت و روشن تر نشده ریسک  بازگشایی را به جان نخرند و طی این مدت  ۲ الی ۳ کار مهم را پیش ببرند

راهبرد اول : به شدت با جدیت به دنبال جریان پول برای حمایت از بازار باشید و بدون این خط اعتباری و جریان حمایتی بازگشایی بازار بی فایده است

راهبرد دوم : شفاف سازی شرکت ها از جنگ و این که بگویند شفاف و روشن این جنگ چه اثراتی در آنها داشته یا خواهد داشت

راهبرد سوم :دامنه نوسان را کم کرده و در پی خرید زمان بیشتر برای روشن تر شدن شرایط داشته باشید شک نکنید اگر گر زمان تکلیف جنگ را روشن کند دیگر نیازی به این مسائل نیست ولی اگر بخواهید بازار را در این فضا بازکنید هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد

در نهایت هزینه فایده بازگشایی بازار و متوقف ماندن آن را کنار هم قرار دهید این را فراموش نکنید بازار در روزهای پس از جنگ ۱۲روزه از ترس زدن  زیرساخت فروشنده بود و حالا  زدن  زیرساخت  روزشمار این روزهای جنگ است و طبیعی است فشار فروش در بازار وجود داشته  باشد  .

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم