خبر
در گروه فلزات این دو …
تحلیل خبر
در گروه فلزات به نظر فاسمین در 12ماهه خوب بود و در 3 ماهه نیز بد عمل نمیکند به نظر با این افتی که داشته میتواند مورد توجه باشد در سوی دیگر هنوز بهترین عضو گروه را فباهنر می دانیم که پی به ای خوبی دارد در سوی دیگر فاما هم در همین گروه است و کمی پر ریسک تر فاما در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 1261 ریالی رسیده است . امسال فاما 1600 ریال سود دارد و فرض کنیم 1000 تا 900 ریال تقسیم کند با این قیمت پی به ای زیر 4 است برای سهم کوچک و این در یک بازار خوب قابلیت 12000 ریال و بیشتر شدن را دارد
در گروه فلزات فباهنر فاسمین فاما فملی را در نظر داشته باشید
20 تیر 1403


