خبر
گزارش های خاصی فولادی …
تحلیل خبر
بی تعارف یکی از بهترین گزارش های چه 12ماهه چه ماهانه را فولادی ها داشتند
فسپا را هم در نظر داشته باشید گزارش های بدی نمیدهد و سهم اصلاح خوبی کرد فسپا سال مالی را در فروردین با فروش 1385 میلیارد ریالی آغاز کرده است و نرخ ۳۴۹,۳۸۳,۴۵۱ ریال بود در اردیبهشت با فروش 2941 میلیاردریالی و نرخ ۳۷۴,۵۳۸,۳۴۹ ریالی تمام کرد و 2ماهه 4327 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 3447 میلیارد ریال بود
هرمز و کاوه نیز یکی دیگر از خوب های این گروه بودند . اگر اهل صبر هستی خرید هرمز و با سهم به افزایش سرمایه و مجمع رفتن بد نیست . کاوه نیز واعقا گزارش خوبی زده است کاوه در فروردین با فروش 32313 میلیارد ریالی آغاز کرده و نرخ صادرات ۲۰۷,۶۳۳,۰۷۴ ریال بود . اردیبهشت با فروش 39924 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ صادرات ۲۱۳,۷۰۷,۳۷۹ ریال شد 2ماهه 72237 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه سال قبل شرکت 37434 میلیارد ریال بود به نظر کاوه نیز جز سهم هایی است که در کنار بزرگان مانن د فولاد و فخوز قرار میگیرد و ریسک کمی دارد
در اخر اگر اهل ریسک هستید فوکا را در نظر داشته باشید فوکا در فروردین 3058 میلیارد ریال فروش داشته و اردیبهشت به 5149 میلیارد ریال رسید و 2ماهه 8208 میلیارد ریال فروش داشته است که مدت مشابه قبل 5454 میلیارد ریال بوده است هم فوکا و هم فجر هر دو از دید نوسانی جالب هستند
7 خرداد 1402


