[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در تپسی با این …
تحلیل خبر
سهم خبرهای مختلفی را دارد و حالا یک طرح وخوب رو کرده که بحث اعتبار مشتریان است . در راستای سهولت استفاده کاربران از خدمات ارائه شده ، سرویس اعتباری(BNPL) خود را رونمایی کرده است. سرویس اعتباری به کاربران این امکان را می دهد که هزینه سفرهای خود را در پایان هر ماه و به صورت اعتباری تسویه نمایند، این امرموجب استفاده آسان تر کاربران و افزایش وفاداری مشتریان برای شرکت خواهد شد. پیش بینی می شود، بازگشایی این سرویس درمرحله اول، ۱۰ درصد رشد در تعداد سفر و ۱.۵درصد رشد درآمد عملیاتی را به همراه داشته باشد. شایان ذکر است مرحله اول این سرویس با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار، برای ۱۵درصد از مسافران خواهد بود و با افزایش اعتبار می توان این سرویس را برای درصد بیشتری از مسافران گسترش داد گفته می شود در نیمه دوم سال معمولا مشتریان بیشتر هستند با این حال سخت است سهم به این اسانی ها حرکت کند ولی اخبار خوبی دارد
۲۳ آبان ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]