[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین این هلدینگ ها اگر …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:27 دیروز شستا یک کندل بد را داشت و البته شایعه ثبت افزایش سرمایه در روز دوشنبه عامل این موضوع بوده است و میتوان گفت که چند روزی دل دل میکند و قیمت های 1250 را هم شاید ببیند و بعد دوباره حرکت خواهد کرد در مورد این سهم بازار نباید در فروش عجله کند در مورد صبا و ومهان و غدیر هم به همین شکل شرایط خوبی دارند
اما ونیکی دیروز توضیح دادیم به نظر دوباره صف می شود و البته تاپیکو نیز دیروز خوب بود فعلا ستاره را درنظر نگیرید که احتمال ا2 هزار میلیارد تومان اثر مثبت روی تاپیکو و سود ان دارد فقط با مجمع جم حدود 190 ریال به سود تاپیکو اضافه می شود و جمع ستاره و جم احتمالا 600 ریال خواهد شد . به نظر تاپیکو سال بعد راحت 1800 ریال سود را دارد و این یعنی شرایط خوب در سهم به نظر تاپیکو در منفی گزینه خوبی است .
13 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


