[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم شستا و شرکت های …
تحلیل خبر
بتا سهم06:57:06 در مورد شستا شرایط کمی خاص شده است عرضه های سنگین و ترس از ثبت افزایش سرمایه سهم را کمی منفی کرد و به نظر این نقاط باید کمی معامله شود و باردیگر حرکت کند در مورد این سهم قبل تر هم گفتیم از نظر سود اوری هم قیمت های فعلی سود 2200 2300 ریالی را توجیه میکند . دراین گوه تاپیکو را همچنان مناسب و منطقی می بینیم گویا 25 تیر مجمع ستاره است و صورت های مالی تا 6 روز دیگر روی کدال می رود که بعد تاپیکو جریان خوبی را دارد . معتقدیم صبا تاپیکو و شستا هنوز قابلیت های زیادی برای رشد دارند .
9 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


