[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی های بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم06:48:00 در این مطلب گزارش بیش از 10 نماد را به طور کلی بررسی میکنیم و باید گفت انصافا هر 10 نماد شرایط خوبی دارن البته مثلا مارون کمی عقب نشینی داشت و یا نوری مطابق انتظار ظاهر نشد ولی بازهم در مجموع 3 ماهه و مقایسه با 3 ماهه قبل خوب بودند
در اوره ای ها معتقدیم شپدیس بهترین گزارش و بعد کرماشا گزارش خوبی داشت و خرداد خوبی هم داشت
15398 میلیارد ریال فروش داشته و با نرخ ۵۸,۰۲۹,۰۵۵ ریال صادر کرده است
در اردیبهشت 14685 میلیارد ریال ونرخ فروش ۶۰,۵۶۰,۷۰۳ ریال بوده
در فروردین 17850 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش ۶۸,۷۴۳,۶۰۸ ریال است .
جمع 9 ماهه به 136740 میلیارد ریال رسیده مدت مشابه قبل 50154 میلیارد ریال بود
9 ماهه خوبی برای شپدیس در راه است
کرماشا هم بد نبود در فروردین 1397 میلیارد ریال فروش داشته اردیبهشت 2828 میلیارد ریال و خرداد 5061 میلیارد ریال بوده است
کل3 ماهه 9287 میلیارد ریال شده است مدت مشابه سال قبل 4054 میلیارد ریال است
در اردیبهشت با نرخ۴۹,۴۲۲,۹۰۹ ریال است و خرداد ۵۷,۰۱۳,۵۲۵ ریال است بین این دو اوره ای بازار فکر میکنیم شپدیس قابلیت های بهتری برای رشد داشته باشد و دم مجمع تر است .
در متانولی ها شفن خوب بود و خارک نه خیلی در شفن در فروردین 4802 میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ فروش صادراتی ۷۰,۶۵۰,۶۴۱ ریال است
اردیبهشت 5837 میلیارد ریال فروش و نرخ ۶۸,۵۴۰,۰۹۰ ریال
خرداد به 7775 میلیارد ریال رسید و نرخ ۶۷,۶۳۸,۷۱۱ ریال بود
3ماهه 18353 میلیارد ریل فروش داشته است
مدت مشابه 6205 میلیارد ریال بوده است
شاراک هم شرایط خوبی را دارد شاراک در فروردین با فروش 12467 میلیارد ریالی مواجه بوده واردیبهشت به عدد خوب 14040 میلیارد ریال رسیده
خرداد با افزایش نرخ ها عدد به 15864 میلیارد ریالی رسیده تا یک مسیر خوب در فروش طی کند
3 ماهه 42372 میلیارد ریال بود
مدت مشابه سال قبل 15579 میلیارد ریال بود
گزارش خوبی است
در بوعلی هم به نظر دیروز مجمع داشت و امسال به 9 00 تومان سود میرسد گزارش بدی هم نداشت در اردیبهشت ماه با فروش خوبی دارد 19835میلیارد ریال فروخته است
خرداد به 17902 میلیارد ریال رسید
مجموع 43723 میلیارد ریال مدت مشابه 13548 میلیارد ریال بوده است به نظر 4100 4200 باز شد با دید میان مدت عالی است .
خود فارس هم یکی از گزینه های خوب بازار است و کمی صبوری میخواهد وگرنه با این همه خوب در زیر مجموعه ها فارس شرایط خاص تری را دارد
اما با دید کمی نوسان شیطون بلایی !! شپترو جالب می شود در گزارش خرداد با رشدی چشم گیر 957 میلیارد ریال فروش داشت
اردیبهشت ماه 594میلیارد ریال فروش داشته است در مجموع به 2116 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه204 میلیارد ریال بوده است و روند خوبی دارد به خصوص در این ماه های اخیر
نرخ فروش پی وی سی نیز اردیبهشت ۳۵۶,۸۶۶,۲۲۸ ریال و خرداد ۳۰۰,۸۰۷,۶۴۰ ریال است
و سر اخر بازهم سراغ یکی از بنیادی ترین های گروه برویم یعنی پارس …
وقاعا هم اریا هم پارس در گزارش ها عالی بودند و می ارزد این قیمت های خوب برای پارس پارس در فروردین 32112 میلیارد ریال فروش داشته در اردیبهشت هم 31330 میلیارد ریال بوده است و خرداد با رشد چشم گیر 40770 میلیارد ریال شده و نرخ استایرن نیز در حالی ماه های قبل ۲۴۱,۳۱۸,۶۸۹ ریال است
3 ماهه به 104212 میلیارد ریال رسیده است و مدت مشابه قبل 42598 میلیارد ریال بود
بین این شرکت ها با دید میان مدتیو بنیادی پارس و با دید کمی نوسانی شپترو جالب بودند
8 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


