خبرهای حتاید در …

شهریور ۲۵, ۱۳۹۴

خبر

خبرهای حتاید  در …

تحلیل خبر

بتا سهم – ۶:۱۲    در گروه حمل و نقل شایعه  افزایش سرمایه  حکشتی و  تعدیل حتاید جدی تر شده است  . مدیر عامل تاید  واتر گفته  ما وقتی دیدیم تک ماموریتی بودن ضرر زیادی وارد می‌کند بر همین اساس به سیاست چند محوری و تنوع بخشیدن به فعالیت‌ها در حوزه دریایی و بندری روی آوردیم و امکانات، تجهیزات و شناورها را در بخش‌های مختلف دریایی و بندری فعال کردیم. به عنوان مثال حوزه نفت و گاز را رصد کردیم تا بتوانیم در خدمات دریایی و پشتیبانی به سکوها شرکت کنیم.
او به فعال کردن بخش سالویج در این شرکت اشاره کرد و افزود: در این میان شناور اروند تاید۱۰۰۰ که یکی از شناورهای ویژه برای عملیات سالویج است را فعال کردیم و به تازگی هم یک شناور مغروقه به نام کارون بار را از اروند خارج کردیم. موضوع دیگر فعال کردن لایروبی بود که در جاسک قراردادی منعقد کردیم. در بنادر امیرآباد، انزلی و امام خمینی (ره) هم فعالیت‌هایی داشته و در حال توسعه فعالیت ها در همه بنادر هستیم.

سرمایه گذاری بلند مدت ۴۰۰ میلیارد تومانی
سرمایه گذاری یکی دیگر از موضوعاتی بود که مدیرعامل شرکت تایدواتر به آن اشاره کرد و گفت: در یک برنامه بلند مدت تدابیرلازم جهت سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در زمینه ساخت سیلو و انبار و خرید تجهیزات تخصصی بندری و دریایی، تجهیزات سالویج، لایروبی و … اندیشیده شده است.این فعال حوزه دریایی ادامه داد: در حوزه بین‌المللی هم مطالعات و بررسی‌هایی برای حضور در بازار عراق و کشورهای حاشیه خزر در امور آموزشی، بندرداری، سالویج و لایروبی داشته ایم.

بدهی به سازمان بنادر را به کمتر از ۶۰ میلیارد تومان رساندیم
پرسش دیگری که اعتصام پاسخ آنرا داد مربوط به فعالیت‌های تایدواتر در دوران پساتحریم بود. او در این باره گفت: از پیش از اعلام توافق، ارتباطاتی را با شرکت‌های خوشنام خارجی برقرار کردیم تا بتوانیم با شرکت‌های بزرگ بخش دریایی و بندری همکاری کنیم. شرکت‌های معتبر دریایی هم بعد از توافق از این مهم استقبال کردند. همچنین در بخش سالویج مذاکراتی را با شرکت‌های کره‌ای، چینی و اروپایی داشته ایم و جهت خرید برخی تجهیزات بندری هم مذاکراتی با شرکت‌های آلمانی و بلژیکی انجام داده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع کامل تحریم‌ها کاهش حساسیت در بخش بین‌المللی را به همراه دارد، به اختلاف ۴ ساله شرکت تایدواتر با سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ به مدت ۴ سال اختلافات حقوقی و قراردادی با سازمان بنادر داشتیم و همین موضوع باعث شد که ضررهای شرکت تشدید شود اما در جلسات هماهنگی خوبی که با مدیران سازمان برگزار کردیم، رفع مغایرت‌های مالی و قراردادی انجام شد و شفافیت نسبی در این موضوع حاصل شد.
در مجموع خبرهای بدی نیست ولی به نظر شرایط برای صعود در حکشتی  و حسینا  فراهم  تر باشد .

 

گروه تحلیل گری بتا سهم

۲۵ شهریور   ۹۴

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم