۱۲:۳۰:۱۴ حدود ۳۴ همت حجم خوردیم
۱۲:۲۷:۴۸ بازار امروز در حجم رکورد شکست ولی اغاز خوبیداشت پایان ن خیلی
۱۲:۲۵:۴۰ اروند هم به نظ فردا میدهند
۱۲:۲۴:۱۰ دلقما انصافا نباید منفی میشد گزارش بسیار جذابی زد ۱۰۰ کف سود سهم است
۱۲:۲۱:۵۶ جالب است که شدت فشار فروش منفی صندوق های طلا هم زیاد است
۱۲:۱۶:۱۷ خودرو سایپا هم زیر فشار فروش جدی هستند
۱۲:۰۴:۲۸ ارزش معاملات ۳۲ همت شده و رکورد شکسته است تلگرام قطع است و نمی شو چیزی گفت
۱۲:۰۲:۵۳ صندوق های طلا هم منفی ۵/ شدند دلار بازار کسی قیمت ندارد گویا تتر ۱۴۲ شده
۱۱:۵۷:۵۱ تقریبا نمادی نمانده که صف خرید جدی باقی بماند
۱۱:۵۲:۵۹ تقریبا موج دوم عرضه در بازار فشار فروش جدی ایجاد کرده است
۱۱:۳۵:۰۳ مچینگ صندوق های طلا هم ۵ الی ۶ درصد منفی است
۱۱:۳۴:۵۱ صف فروش ۲۷ میلیونی در اهرم
۱۱:۳۱:۳۴ کطبس و کپرور میتواند جالب باشد
۱۱:۲۷:۱۰ شفا دارو و فروش دارایی
۱۱:۲۵:۵۶ منفی فولاد هم شرایط خوبی را دارد و بد نیست خرید
۱۱:۲۴:۲۹ وسپه را در منفی خوب میخرند
۱۱:۱۷:۴۷ کالا صف فروش شده و فردا با دید منفی بد نیست
۱۱:۱۵:۵۲ وارس به زودی نیروترانسفو را عرضه می کند و خبرخوبی برای سهم است
۱۱:۱۴:۰۲ شنیده می شود هرات منفی باز کرده ولی نرخ نداریم
۱۱:۱۳:۵۴ فزر صف فروش سنگین و این عجیب است
۱۱:۱۲:۴۱ ارزش معاملات به ۲۷ همت رسیده و به رکورد ۲۹.۷ نزدیک می شود
۱۱:۱۰:۰۴ شیمیایی و پتروشیمی ها مورد توجه بازار قرار دارند و باقی تقریبا خبری نیست
۱۱:۰۶:۵۵ شکل و شمایل عرضه در بازار به دلیل فرخوان های دوباره است و به نظر ترس ازاین موضوع کار را کمی سخت کرد
۱۰:۳۹:۰۱ موج عرضه جدی در بازار شکل گرفته است ولی به دلیل پایین بودن پایانی ها شرایط منطقی است که خریدار قوی نداشته باشد
۱۰:۳۸:۴۷ همه چیز به این بستگی دارد که این روزهای پیش رو اوضاع چه می شود
۱۰:۳۵:۴۵ دوباره شاهد یک موج صف فروش در بازار هستیم
۱۰:۳۳:۵۵ کمی شدت غفشار فروش در بازار در حال افزایش است
۱۰:۲۷:۳۸ عراقچی
۱۰:۲۷:۲۷ حجم ۲۰ همت شده است
۱۰:۱۹:۴۷ معاملات ورنا و وساپا هم جالب شده و خوب میخرند
۱۰:۱۲:۴۱ شفن هم دوباره صف خرید خوبی شده است
۱۰:۱۲:۰۸ فملی هم صف خرید است
۱۰:۱۰:۱۶ اهرمی ها هم خوب مثبت شدند
۰۹:۵۴:۳۸ فروش نرخ نیما امروز ۱,۲۶۸,۴۸۶ ریال
۰۹:۵۴:۳۱ دلقما و دابور شرایط خوبی را دارند
۰۹:۴۶:۵۳ بازار یک دور دیگر صف فروش و عرضه دارد ولی به نظر جای نگرانی نیست
۰۹:۴۰:۴۵ با این جو به نظر فردا اکثر سهم ها صف خرید است
۰۹:۳۴:۰۴ اهرم مثبت شد و به نظر ترس بازار از تحولات سیاسی ریخت
۰۹:۳۳:۴۵ ارفع به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۰۴ تعلیق می گردد.
۰۸:۳۵:۵۱ در پرتفوی خود توصیه به فروش دلاری هایی که قبل تر صف خرید قفل بود را نداریم
۰۷:۳۹:۱۶ امروز هم جدال بازار از نظر ارزندگی با شرایط سیاسی دیدنی است ولی به نظر جو سیاسی پر رنگ تر است
۰۷:۰۰:۲۰ خبرهای خودرویی شرایط خوبی را نشان میدهد ولی حیف که امروز فشار فروش زیاد است
۰۶:۵۳:۳۱ بدی ماجرا و تاریک ترین نقطه این است که هیچ چیزی را نمیدانیم و نمیبینیم چه خبر است
۰۶:۵۳:۲۳ نمیدانیم چه بنویسیم فعلا
۰۶:۵۰:۰۰ مهم ترین آرزوی این روزها این است که در این روزهای پرتنش امیدواریم صحیح و سلامت باشید
۰۶:۴۹:۵۱ سلام صبح شما عزیزان بخیرو سلامتی


