تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات و رتبه‌بندی ناشران اصلاح می‌شود

فروردین ۶, ۱۴۰۳
میلاد خاندوزی

دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات و رتبه‌بندی ناشران اصلاح می‌شود

فروردین ۶, ۱۴۰۳

 

🔷مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که در سال ۹۶ تدوین راهنمای به‌کارگیری و ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت را در دستور کار قرار دادیم، اعلام کرد: در این زمینه یک نمونه راهنما برای ارایه نحوه تهیه گزارش تفسیری مدیریت ارایه کردیم اما ناشران این گزارش را مطابق خواسته ما تهیه نکردند. امسال نمونه را به صورت کامل به ناشران ارایه دادیم تا حداقل اطلاعات مشخص شده و جداول تعیین شده را تکمیل کنند.

🔷ناشران تا قبل از سال ۹۶ رتبه‌بندی می‌شدند اما از سال ۹۶ تاکنون به دلیل حذف الزام به انتشار اطلاعات پیش‌بینی درآمد هر سهم و در نتیجه نبود امکان رتبه‌بندی بر اساس معیارهای قبلی، ناشران اوراق بهادار رتبه‌بندی نشده بودند. در صورت ایجاد زیرساخت‌های سامانه مورد نیاز در شهریور ماه ۱۴۰۳ همه ناشران را پس از هفت سال طبقه‌بندی و پس از آن برای هر سال اجرا خواهیم کرد.

🔷اصلاح دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، رتبه‌بندی ناشران بعد از حدود هفت سال، تداوم برگزاری میز صنایع، اصلاح دستورالعمل معاملات با اشخاص وابسته و تدوین دستورالعمل ارزشگذاری اوراق بهادار از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم