تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

وزارت صمت برای نجات خودروسازان و میلیونها سهامدار خودرویی دست به کار شد.

اسفند ۱, ۱۴۰۲
میلاد خاندوزی

وزارت صمت برای نجات خودروسازان و میلیونها سهامدار خودرویی دست به کار شد.

اسفند ۱, ۱۴۰۲

 

در حالی که شرکتهای خودروسازی بدلیل قیمت گذاری دستوری، متحمل بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته شده اند و محصولات آنها بصورت دستوری و چند صد میلیون پایینتر از قیمت بازار فروخته می شود و خودروسازان در پرداخت بدهی به قطعه سازان با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند و حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به قطعه سازان دارند.

وزارت صمت در اولین گام اجازه افزایش حداقلی به برخی خودروها داده است این درحالی اسست که کماکان فاصله قیمت جدید با قیمت بازار ، کماکن فاصله چشمگیر و بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی در برخی از خودرو ها دارد.

خبر تسنیم :

🔹 قیمت خودروهای گروه بهمن شامل فیدلیتی و دیگنیتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داشته که بررسی ها از شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان حمایت حاکی است، ظاهرا مجوز افزایش قیمت به این خودروساز داده شده است.

🔹قیمت فیدلیتی پرایم تیپ یک در بهمن ماه نسبت به آبان ماه ۲۰۷ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم تیپ ۲ نیز ۱۸۶ میلیون تومان افزایش یافته است.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم