تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

نفت آرامش بعد از افت ۴%

دی ۱۹, ۱۴۰۲

 

✅ بهای نفت در اوایل معاملات امروز پس از کاهش در روز گذشته ثابت ماند، زیرا بازارها تنش‌های خاورمیانه را در تقابل با نگرانی‌های تقاضا و افزایش عرضه اوپک می پندارند.

بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۸ سنت افزایش به ۷۶.۳۰ دلار در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت WTI با ۶ سنت افزایش به ۷۰.۸۳ دلار در هر بشکه رسید.
نفت روز دوشنبه به دلیل کاهش شدید قیمت ها توسط عربستان سعودی و افزایش تولید اوپک، به ترتیب بیش از ۳ و ۴ درصد کاهش یافت.

🔺 با این حال، نگرانی ها در مورد جنگ غزه همچنان ادامه دارد. ارتش اسرائیل گفته است که جنگش علیه حماس تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و بازارها را نگران می کند که این درگیری به یک بحران منطقه ای تبدیل شود که می تواند عرضه نفت خاورمیانه را مختل کند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اواخر روز دوشنبه وارد تل آویو شد تا مقامات اسرائیلی را در مورد مذاکرات دو روزه خود با رهبران عرب در مورد پایان دادن به جنگ آگاه کند.

🔵 نظرسنجی رویترز نشان می دهد تولید نفت اوپک طی ماه دسامبر افزایش یافته است زیرا افزایش در آنگولا، عراق و نیجریه ادامه کاهش‌ها توسط عربستان سعودی و سایر اعضای ائتلاف اوپک پلاس را جبران کرده است.

عرضه بیشتر عربستان سعودی را نیز بر آن داشته است تا قیمت فروش رسمی نفت خام سبک عرب خود به آسیا را به پایین ترین سطح در ۲۷ ماه گذشته کاهش دهد.

✅ایندکس دلار رشد خود را در روز سه‌شنبه متوقف کرد، زیرا معامله‌گران بر شرط‌بندی خود برای کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری افزایش داده اند. دلار ضعیف تر، قیمت نفت را افزایش می دهد زیرا نفت خام برای دارندگان ارزهای دیگر ارزان تر می شود.

میشل بومن، رئیس فدرال رزرو روز دوشنبه گفت که اکنون سیاست پولی ایالات متحده را “به اندازه کافی محدودکننده” می بیند و تمایل خود را برای حمایت از کاهش احتمالی نرخ بهره با کاهش تورم نشان داد.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم