تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

حقوق کارمندان در بودجه ١۴٠٢ افزایش می‌یابد؟

آذر ۲۲, ۱۴۰۱

🔹 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که تا پایان هفته لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس خواهد آمد، بنابراین فرصت داریم که بودجه را بررسی و تصویب کنیم، درباره دلایل تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه گفت: تاکنون در همه دولت‌ها به صورت یک در میان تاخیر در ارائه لایحه بودجه به صورت یک هفته، ۱۰ روز و دو هفته مرسوم بوده است.

🔹 اگر دولت برنامه هفتم را ارائه دهد، کار آن را شروع می‌کنیم، ولی بودجه ۱۴۰۲ را براساس احکام برنامه ششم و سیاست‌های برنامه هفتم تصویب می‌کنیم و اگر لازم باشد، ۶ ماه هم برنامه ششم را تمدید می‌کنیم.

🔹 هنوز اطلاعات دقیقی نداریم، ولی بودجه عمومی یک‌هزار و ۴۰۰ همت بوده است که حداقل برای بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود این رقم یک هزار و ۸۰۰ همت باشد؛ آن هم به دلیل افزایش‌هایی که حقوق‌ها داشتیم.

🔹 رقمی در حدود یک هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان برای ترمیم حقوق بر این اساس پیش‌بینی می‌شود. یعنی کل بودجه عمومی دولت از ۱۴۰۰ همت به ۱۸۰۰ همت بالغ می‌شود./ خبرآنلاین

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم